måndag 20 juli 2009

Vardagslyx

Har precis pratat med Joakim i tre timmar. 2 på telefon, och 1 på skype. Jag är så nöjd, lycklig och tillfreds.
Tillfreds kan även bero på att jag har druckit en flaska Rotkäppcheln (ja, rödluvan) och rökt några cigg. Men ändå, härlig kväll. SÅ nöjd. Joakim är en av dom personerna som jag kan räkna på en hand, som betyder mest för mig i hela världen. Oh, så nöjd!
Han är även en av dom personerna jag kan Räkna med, i vilket läge som helst. Som nu. Tack goding.<3




Nyss

3 kommentarer:

  1. dags att sluta röka? kan jag kan du.
    en vecka utan cigg. bara så där.

    SvaraRadera
  2. cute!
    och skönt att prata av sig kan jag tänka mig. annars verkar du ha det schysst? sååå jävla glad för din skull, du verkar ha hittat ett grymt ställe på jorden.
    puss!

    SvaraRadera
  3. jaaa, jag har egentligen inte råd att röka längre. så dyrt!! borde verkligen. försöker dra ner så det bara blir när jag dricker, men det gör jag ju nästan varje dag.

    ja, jag trivs som fisken.:) så nöjd! jag är glad att du har hittat ditt oxå.:*

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget