lördag 18 juli 2009

Middagshäng+Promen

Glad Daniela, dryg pose från Fabian, pop mun från Mai och skeptisk Andreas

Genomblöta efter att himlen öppnat sig, 100m bort från klubben





Igår mötte jag upp Andreas och ny inkomna Mai och Daniella från Göteborg. Vi gick hem till Laura, Erik och Olof och fick supergod grönsakssoppa som dom hade gjort, och massa god glass och frukter. Fick aldrig några bilder därifrån, men det va gott folk och god mat.
Sen velade alla i ett par timmar om vart vi skulle, eftersom det typ regnade varannan kvart så var det svårt att bestämma sig. Vi delade upp oss runt kl2, några åkte till en fest i Wedding och vi åkte till Promen, en båt nära Warschauer för dans och dricka. Jag var SÅ bakfull hela fredagen, så jag höll på att gå sönder efter 3 öl på förfesten, men när himlen öppnade sig och vi alla sprang allt vad vi kunde längs med kanalen till båten, piggnade jag till, och efter gin&tonic och vodka/club mate mådde jag rätt bra. Vi skulle dra till Watergate va tanken, men jag insåg att jag var typ tio minnuters gångväg hemifrån, så jag va duktig, pluggade in iPod och gick hem.

Så nu ligger jag på min säng, klockan är 14 och jag tror att jag ska unna mig en frukost ute idag! Gå bort till mitt favorit ställe, ryskt fik med världens bästa frukost, och bara läsa lite och gotta mig. Mm, ja så får det nog bli.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget