onsdag 22 juli 2009

14 år


Ett till par bilder från helgen. Ena är Mobilee Record´s BBQ, och andra är " fest" i Eriks yttepyttelilla rum.

Ah. Onsdag. Skolan har gått ganska bra den här veckan, trots att jag hängt med folk... i stort sett varje kväll. Inte så himla sent och så.
Det känns bra nu. Nej, okej inte bra, men. Okej. Och okej är bättre än mycket som jag känner ibland, så det får duga för nu.

Idag fyller min lillasyster 14 år. Jag ringde på skype, men hon hörde ingenting av vad jag sa, hon hörde "GRATTIIIIS", och "berätta vad ni gör", så hon pratade till en tyst telefon. Jag saknade henne så mycket. Min älskade, fina söta. Hon sa att hela familjen inklusive nära vänner till familjen var i sommarstugan. Till och med vår pappa! Våra föäldrar separerade dagen innan min 18årsdag (sjukt kass tajming), men är bra vänner. Mest paff att han är DÄR, ute på landet. Jädra stadsbo är han. Ha
n fyller för övrigt 70 sista augusti. Hade varit fint att åka till Göteborg, mina syskon från New York kommer, så det känns löjligt att sitta 1 timmes flygväg ifrån dom när dom tagit sig runt halva jorden. Om pappa skulle kunna betala min biljett, så kan jag åka. (Typ; hej du pappa, i födelsedags present av mig, får du att jag kommer på ditt kalas, OM du betalar biljetten?!:D) bra present tycker jag. Hoppas iallafall att dom har en mysig kväll, med vacker solnedgång, och saknar mitt sällskap.

Nu ska jag kila hem till Tobi och hämta mina cv´n som han skrev ut åt mig. Imorgon ska jag nämligen till en butik som söker personal. Så när jag ändå är på g, så går jag runt till lite ställen på vägen och lämnar några till. Så jag kan stanna här. Länge.

Btw, kan ni fatta att Emma bara är 13 år på korten? Det var när hon va
r här och hälsade på. Hon följde med på allt; klubbar, fester, vrålsena nätter. Men även museum, härliga frukostar och så vidare. På båda korten är klockan runt 6 på morgonen, så väg hem från någonting. Cooling är hon. Tänk att kunna säga; när jag var 13 var jag första gången i Berlin och festade. Cooling säger jag bara.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget