fredag 24 juli 2009

17 år

Jag har fått igång min stenålderslaptop!:) Det betyder inte att jag låter E använda sin dator för sig själv, snarare att jag går in och kollar på gamla roliga bilder från när jag var 15-17 och skrattar lite. På vissa är jag jättesöt, på andra försöker jag se hård ut. Det är kort från min synth period, inga fina kort med alla mina extensions tyvärr, men lite annat. Ett tag hade jag en "synth-skolflicke-stil", tror jag man skulle kunna kalla den. Vet inte vad jag ville med den, men hade ingenting annat än mina 20 hålskängor, kortkorta rutiga kjolar, skjorta och kavaj. Skippade lite av den "hårdare" synthlooken och gick över till det... Lite sötare.
Några är när jag var mer inne i goth svängen, och rock stilen,och... nånting-mittemellan-alltihopa-stilen, och så vidare... Kul iallafall tycker jag!


Erik, första gången jag såg honom på scen tror jag

Juli 2005, Erik hälsade på mig i NYC, 17år

16/17 år

Så mycket tid och pengar jag har spenderat på detta stället, Kompaniet

16 år

Martin brukade fota oss för lite allt möjligt

16 år


15/16 år



15/16 år


17år
Inga vettiga kort alls, men lite kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget