fredag 17 juli 2009

BBQ torsdag

Volkspark Friedrichshain

Nöjd Andreas


Fina Emilia









KursivFyllan var en aning påtaglig




Gänget

Coolaste bordet ever, spelbord!

Bilderna får liksom tala för sig själva. BBQ som sagt. Min enda plan igår kväll var att bli redigt packad bara, och försvinna in i nån slags fylle dimma, och det lyckades jag väldigt bra med!
Hela natten slutade till sist hemma hos Emmanuel och Jessi, dom gick o la sig, och Tobi, Sara, Marcus och jag stannade kvar och spelade spel i det där bordet, skit konstigt.
Tobi skjutsade mig på sin moppe från Prenzlauer till Friedrichshain. Det kändes som att jag var 14 igen, det var helt underbart! Önskade att jag kunde ha typ spelat in det eller nånting, det kändes magiskt! Morgon solen värmde i mitt ansikte när vi for snabbt genom stan. Lite läskigt, men väldigt härligt.


Imorse gick jag inte till skolan. Unnade mig sovmorgon. E åkte till Köln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget