torsdag 16 juli 2009

Tom


Ungefär så här känner jag mig.
Den här bilden såg jag i morse när jag väntade på min sena vagn. Såg den. Och tänkte; ja, precis. Fy fan.

Därför ska jag nu gå och umgås med människor som är härliga på en BBQ, och sen gå ut med andra människor som är härliga och se Dj Hell och Alva Noto.

Förut började jag gråta när jag låg själv i parken. Jättejobbigt. Jättekonstigt. Kände mig bara så ledsen. Har varit så några dagar nu, hoppas det går över snart.


När jag tänker på dig, blir jag lite som potatismos. Lite klumpig, och alldeles varm inuti.

1 kommentar:

  1. men ååååh. alva noto. jag snodde omslaget från nya utp_ till fuck you texten på bannern. hell är inte så in i helvete kass dj. en av dom bästa. jag avundas dig och ditt berlin väldigt mycket.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget