onsdag 30 september 2009

Bye September

Sista september. Hösten har nått Berlin, till slut.
I samma veva får jag urinvägs infektion, och veckan efter; säsongens första förkylning. Allt är som sig bör.

Mitt immunförsvar är verkligen ett av dom sämre. Drog en nitlott där. Till och med när jag tränade jättemycket, och åt skit bra så var det dåligt. Blev sjuk jämt ändå.
Imorgon innan jobbet ska jag gå ner i källaren och hämta min finfina Marc by Marc mössa som jag köpte förra hösten. Den har en stor boll mitt på huvudet, super fin. Jag tror inte att det är så kallt ute som jag tror...eller hur blir det? Alla går ju runt i tunna kläder, och jag står i butiken i dubbla koftor och halsduk. Det är nog bara febern. Igen!

Jag kan inte somna på kvällarna längre. Brukar alltid kunna somna med datorn på bredvid mig, men jag finner ingen ro nu, antagligen bara för att det är extra viktigt att jag sover mycket.

Förresten pratade jag inte med chefen idag heller angående v44. Hon var inne skitsnabbt och var stressad och upptagen. Så jag hann inte. Jag funderar på att fråga imorgon, eller bara byta bort dom tre dagarna det handlar om, och säga till henne att jag bytt några dagar med Stina och Chris. Tror inte att hon skulle bry sig direkt. Smida planer med Stina, det är vi bra på! Fuska lite, snika förbi chefen...måste tyvärr, här i tysk landet. Usch, ångest egentligen.

Nej, nu måste jag snyta näsan och lägga mig i sängen. Hoppas på tidigare sömn inatt.
Ah, NU kom jag på vad det kan vara? Jag dricker ju te med honung varje kväll, sockret ger mig en kick... kanske? Ja. Hej jag är ett barn och kan inte äta godis innan sängdags
, för då stannat jag uppe lite för länge. Jepp. That´s me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget