tisdag 29 september 2009

100:e inlägg

Så där såg det ut idag utanför jobbet. Spö regnade fram till kl16. Inte en enda kund, hade så jävla tråkigt. Dunderkuren gjorde nog lite, men jag mådde inte så bra när jag gick upp i morse. Stina och jag snackade om att hon skulle komma in efter halva dagen, men jag bet ihop och stannade istället. Behöver pengarna. Känns som att jag gjorde slut på jättemycket förra veckan... Så nu blir det att stanna på jobbet. Krasslig eller inte.
Idag skulle jag prata med chefen angående att jag vill vara ledig v44 och åka till Italien med mamma, Adam och Emma, men hon kom aldrig in. Svarade inte när jag ringde henne på kvällen heller, så det får bli imorgon. Jag hoppas verkligen att hon säger ja. Inte för att jag inte varit ledig på länge, men nu idag när regnet kom och jag mår som jag gör, så inser jag att jag inte pallar att jul ska vara nästa gång jag träffar familjen, och kommer ifrån Berlin. Ska klämma in en helg i Paris, hälsa på Alicia, men det vet jag inte när det blir. Så önska mig lycka till imorgon, när jag ska ta upp det, igen.
Ringde E när jag var uttråkad. Han satt i en kompis lägenhet i Göteborg och kollade på serier i väntan på att repa. Dom har spelning i Hannover på fredag, så han var tvungen att åka till Gbg och repa först. Han är så rolig. Han gör mig lite varm inuti. Eller så var det bara febern, vem vet. Jag saknar honom lite lagom. Så där, att det är rätt gött att han är borta, men det ska bli mysigt när han kommer hem.

Nu har jag kollat klart på Woody Allen´s Manhattan Murder Mystery, älskar den. Ätit popcorn, druckit lindenblüten te (så jag svettas ut massa skit i natt) och ska försöka somna in till någon annan film. Kan inte somna utan ljud, men det funkar inte med musik, så det måste vara en film eller ett serieavsnitt. Knepigt det dära.

Btw, mitt 100:e inlägg. Ja. Så viktigt var det.
PEACE OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget