tisdag 8 september 2009

Jessi tagit kort





Kort som Jessi har tagit som jag tycker är väldigt fina. Från ett par veckor sen och fram tror jag.

Jag är hemma. Och lite sjuk.:(
Gick tidigare från jobbet igår, måndag, men kunde då inte riktigt känna om jag var stört sliten från helgen fortfarande eller om jag var sjuk på riktigt. Chefen ringde igår kväll och tyckte att jag skulle stanna hemma. Det är typ det snällaste hon någonsin gjort/sagt till mig, haha. Så jag är hemma idag. Har läst bloggar ett tag, sitter med filt, te med honung och tänker över hur mycket jag önskar att jag denna hösten tar tag i lite kreativitet. Jag har ju massa som vill ut, men i perioder festar jag, eller jobbar bort allting. Vill inte att mitt jobb ska ta det ifrån mig.
Denna hösten ska bestå av fest, men även av kreativa saker. Som att jag ska gå och se konserter, som vi gjorde när vi flyttade hit, innan den galna sommarsäsongen började. Såg Fisherspooner, Fever Ray, Gossip osv. Artister som jag ville se, jättemycket. Måste fortsätta att dra ur den där tummen now and then. Gå på Bauhaus utställningen som jag så gärna vill se, INNAN den är slut! Såna där saker, gör jag i perioder inte. Jag är för... lat, eller för inne i bara vardag, bara jobb, bara fest osv. Ska skärpa mig lite.
Efter min Gbg resa alltså.
Kommer på torsdag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget