torsdag 3 september 2009

Slaaappaaa

Sitter hemma hos Ämmälä. Vi är inne på flaska vin nr 2, och ätit upp all choklad och jag har kramp i hela magen.
Vi har after work, men det är bara jag som har workat.
Strax ska jag gå hem (tar ca 6 minuter) och sova, tills jag vaknar AV MIG SJÄLV. Ska bli så jävla najs alltså. Sen imorgon ska jag klippa mig, raka andra sidan också, köpa väggkalender (funderar på en med nakna tjejer på för att se E´s min när han kommer hem från jobbet) och massa alkohol till en fest, nästa vecka. Jag är liksom inte ledig nånting mer innan nästa torsdag, så jag måste köpa massa saker imorgon.

Gud, måste börja träna igen. Innan jag åkte till GBG i JUNI, joggade jag typ 4 ggr i veckan. Efter det blev jag sjuk, och efter det har jag liksom bara inte börjat igen. MÅSTE sätta igång! Dricker för mycket, röker för mycket, och äter bara köp mat hela tiden känns det som. USCHUSCHUSCH. Inte likt mig! Eller jo det är det, minus maten och inte joggandet.

Okej. Nu krama Ämmä, ta en cigg och sen plugga in iPoden och gå hem. Kommer komma hem samtidigt som E och mysa med honom.

(Ämmä sa precis; "men du vet det var najs så där, jobba på gatan...") HAHAHA. Slutade inte som jag trodde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget