torsdag 17 september 2009

Jobb

Tuggar på några knäckemackor med alldeles för mycket salt på. Dricker lite halvblaskigt kaffe. Ska gå till jobbet, känns aaasjobbigt. När jag väl är där är det helt OK, men nu känns det skit trökigt. Det är verkligen bara pengarna och sysselsättningen som får mig att fortsätta. Ska stå ut sålänge jag kan, och kanske läsa mera när jag inte pallar mer.
Igår kom första telefon hotet. En kvinna ringde från något märke och gapade om pengar hit och dit och sa att om hon inte har sina pengar idag så skulle hon ringa en advokat. Heh... känns ju lite knepigt. "Okok, jag fattar. Have a nice day!" liksom. GAH. Varje gång telefonen ringer blir jag nervig, så jävla jobbigt! Kommer få magsår snart.
På tal om magsår måste jag åka till jobbet NU. Köpa en god soyalatte på vägen och hoppas att den kan pigga upp mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget