söndag 20 september 2009

söndag



Min arm är lite sönder stämplad från igår.Thomas kom till slut hit igår, så åkte vi in till stan och mötte upp Daniela. Vi gick till Erdbeer och drack lite, sedan till WMF. Det var typ hiphop och electro så det var inte så värt alltså, vi stannade ett tag och såg Puppetmastaz som faktiskt var sjukt bra, och roliga framför allt. Efter det ville Thomas och jag bara gå till Berghain, men vi gick en sväng med Daniela till Kaffee Burger och drack vodka och club mate. Thomas och jag hamnade i en taxi bort mot Ostbahnhof och B´hain. Kön var ganska liten och vi kom in på en kvart, halv sex nångång. Sen körde vi gärnet och dansade på. Jag gick hem runt kl9 tror jag, var i säng halv tio-tio imorse, så något sånt. Solen sken jättestarkt och jag var tvungen att kisa hela vägen hem. Idag ska det bli 25 grader tänkte jag. Inte sova hela dagen...
E väckte mig kvart i fyra med kaffe. Så det fick upp mig i alla fall. Inatt gjorde jag något jag inte gjort på länge, satte mobilen på ljudlös OCH av med vibrationen! Smartaste ever. Hade 5 missade samtal och 4 sms när jag gick upp, så det var ju tur.
Nu har jag käkat soppan som ni ser på bilden, mycket godare än vad den ser ut. Den är från White Trash där E jobbar, och han tog med den hem i en typ vakuum förpackad påse. Så det ligger en stor påse med soppa i kylen. Gott är det i alla fall.

Dusch och möta upp Mikaela och gå till Renate´s open air som håller på några timmar till! Bara att köra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget