tisdag 15 september 2009

Sverige bilder, 9st










Hah, ja inte så mycket till bilder att visa upp. Detta är kort från första kvällen, i torsdags utanför min mammas hus där vi satt och drack massor med vin innan vi skulle på Weekday fest+Styrbord. And... that´s it! Jag glömde kameran hemma hos min pappa på fredagskvällen där jag skulle ta kort med drack kanske lite för mycket, och struntade i det, och sedan låg den där resten av min vistelse. (Och tur är väl egentligen det...) Efter det suddiga rökkortet längst ner så gick det ju faktiskt bara utför. Resten av resan alltså. Men nu är jag ju tillbaka i Berlin, så nu blir allt bara fucked up istället. Allt är som sig bör!

Nu, god natt cigg, krypa ner bredvid Erik och fortsätta läsa Pride and Prejudice And Zombies av Jane Austen & Seth Grahame-Smith, tokigt bra än så länge. Jag dog lite av skratt på planet. Pinigt, men värt det.
(Btw, så har jag lite nya höst kläder, så helt plötsligt ser jag lite fram emot hösten... Men bara LITE!!)

2 kommentarer:

  1. perfekt, då tycker jag att vi tar och har höstpromenader i våra nya kläder (dock har jag redan satans skoskav med ett par av nya höstskorna. suger ju, men jag kämpar på med dom ändå).
    så brukade jag och min vän alltid göra som barn. redan på slutet av sommaren så smög vi ut i våra nya höstkläder och gick en promenad i dom. haha, tyckte att det var jättespännande, eftersom föräldrarna förbjudit oss att använda dom innan hösten.

    SvaraRadera
  2. Haha, låter skit spännande! NÄRNÄRNÄR? :D När jag kommer till jobbet ska jag kolla på schemat och se när jag är ledig nästa gång så vi kan promenera!
    Ses sen! Puss

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget