lördag 5 september 2009

Ämmälä&Jösefin







Det översta kortet är utanför Renate, dagen efter att Emelie kom tillbaka till Berlin från Sthlm,typ en månad sen.

Jepp. Igår gick jag kl18 från jobbet, Stina kom in dom sista timmarna. Jag var lite sliten igår nämligen.
Så jag och Emelie gick runt på lesbiskt par runda i Friedrichshain, åt bakad potatis, drack kaffe, åt glass och jag köpte kläder åt henne. Finfint. Sen gick vi hem till henne och började dricka istället. Tror jag gick hem nångång efter 02, fattar inte att det kunde bli så sent. Vi såg på VickyBlablaBarcelona filmen, bra, brrraaa.
Blev nog lite för mycket dricka.
Emelie bestämde sig för att va fin och slappade i prinsess klänning, det är bra tycker jag. Kan fan inte bli för slapp bara för att man bor i Berlin!

Oh, glömde nästan det bästa från igår! Vi var inne i en t-shirt butik, och då fanns det en med ett tryck på. Då säger Emelie: "asså, är det en dvärg eller är det en riktig människa?" jag höll på ett dö. Vi var tvugna att gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget