onsdag 2 mars 2011

Göteborg igen

Soluppgången på väg mot Rostock

Mamma & jag körde från Berlin kl06 igår morse. Allt gick skit smidigt. I Danmark stannade vi på Louisiana i ett par-tre timmar och såg på deras Picasso utställning. Samt allt annat så klart. Hur bra som helst! Sen var det bara raka vägen till Göteborg. Va framme typ kl18:30 och började packa upp lite grejer i lägenheten E & jag hyr av Karolina i några månader. Den är verkligen hur fin som helst, och mina saker passar perfekt med hennes inredning! I love it!

Lite bilder från i söndags när mamma och jag var i Mauerpark. Jag köpte en Bauhaus LP och raggsockar. Sen drack vi kaffe på Bonanza. På kvällen gick vi med Emelie till C/O och såg på Robert Mapplethore´s utställningen. Sjukt bra verkligen. Sen gick vi till 103 som är Emelies & mitt ställe. Vi käkade helt fantastisk mat, vinet vad superbt och drinkarna likaså.
I måndags gick mamma och jag på stan själva och shoppade lite. Jag hittade världens sötaste röda blus med vita prickar på en 2nd hand butik. Den är jätte genomskinlig. Mamma tycker jag ska ha linne under. Jag tänker push-up bh! Yes, så får det bli.


Har tydligen missat Berlins finaste balkong




Inatt har jag fått sova bredvid min älskling och myst och tafsat och bara älskat det. Känns hur bra som helst.

Idag har jag varit uppe sen 08 då E gick till jobbet. Har pysslat, hängt upp kläder och bara njutit. Ska strax in till stan och träffa Essy och Elvira. Måste fixa kurslitteratur, hade tydligen kommit in på Våld i Film & Litteratur, och den kursen började i måndags (paniiik) så det är dags att sätta fart med den. Känns sjukt pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget