tisdag 22 mars 2011

Fin måndag

E & jag sov jätte länge igår. Båda två är nog lite halvsjuka. Vi hängde hemma, jag irriterade mig över att Våldskursen inte lagt upp uppgifter, utan endast ett inlämningsdatum. En hel dag som jag hade kunnat läsa i stöööpet. Anyway.. vi käkade lunch, sen tog E mig i handen och visade mig runt på Ramberget. Jag har nog bara varit på ena sidan av berget flera gånger. Vädret va helt fantastiskt! Det blåste, men varma vårvindar & solen sken helt underbart.
Vi åkte in till stan och gick till Jazzå för en öl. Dyraste ölen ever, 65 spänn! Det var öppen scen så vi lyssnade på både lite bra och dålig jazz. När han skulle till studion kom Claudine och eskorterade mig över till Pustervik och pingisklubben. Vi tog två glas vin i baren och åkte sen hem tidigt.




Idag har jag joggat upp på berget, ännu varmare idag! Städat och konstaterat att jag har massa att plugga helt plötsligt. *suck* Ska in till stan, träffa Elvira och köpa böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget