tisdag 29 mars 2011

Bra måndag

Igår tänkte jag att jag ska börja dokumentera min "veckans ansiktsmask". Så, igår började jag med anti-aging. Luktade kanon. Tror inte att den funkade så bra. Ser fortfarande ut som en trött 23-åring.

E & jag blev hembjudna till Essy på lunch. Istället för att jogga igår så GICK vi hem till henne. Från Vågmästareplatsen till Redbergsplatsen! Tog nästan en timma. Vädret va kanon och det va skit mysigt.




Erik envisades med att pynta mig

Efter lunch och kaffe och muffins åkte vi in till stan. E skulle göra musik, så Essy och jag gick på stan och köpta mamma-byxor på Polarn o Pyret. Sen mötte vi upp Elvira & Iggy i Slottskogen och tog en fika på Linnégatan.

Hemma blev det värsta goda middagen för en, jag då, och pluggade i ett par timmar innan vi gick till Pingisklubben. Kan inte fatta idag att jag känner mig bakis på några glas vin och en jäegershot, men det gör jag. Kul kväll var det i alla fall!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget