söndag 27 mars 2011

Disco på Mitt2aHem

Igår va vi på Mitt Andra Hem hela kvällen. Jag hade planerat att gå vidare men åkte hem till en sjuk pojkvän. Vi hade sjukt trevligt, och musiken va kanon.






Idag vaknade vi i hyffsad tid, trots att sommartiden mind fuckar en lite grann. Jag åt popcorn och drack kaffe till frukost medan E & jag glodde på film. När jag höll på att dö av rastlöshet skickade E in mig till stan med hans bankkort och ett presentkort på MQ. Sjlävklart började det snöa när jag äntligen kom iväg. Köpte en fin kjol för presentkortet och kom ihåg varför jag aldrig 1) är i Nordstan, och 2) på en söndag. BLÄ.
Åkte hemåt och handlade massa grejer. Bakade blåbärsmuffins till E och det blev även middag. Med glass.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget