lördag 26 mars 2011

Min Fredag

... bestod av goda surdegsfrallor från Allvar & Ivar till plugget. Sen plugget. Och sen en hemma-fredagskväll med film, ett glas vitt och goda saker. A-okay kan man säga.

Nu har jag i stort sätt skrivit klart min uppsats. Den ska va inne på onsdag, men då åker jag till Berlin och med tanke på den stress- & kontrollmänniska jag är, måste jag bara göra klart den asap. Så, den är klar, men ska bara in i datorn. Försökte skrika in den förut, men det verkade inte funka.

E ligger på sängen i vår lilla lägenhet. Har bott hos mamma tills idag. E va tvungen att gå till jobbet, men skickades hem efter två timmar så nu sover han. En del av mig vill stanna hemma i sägnen med honom, men jag är så sjukt rastlös nu så jag måste ut en sväng! Vill göra mig fin, men den energin försvann för ett tag sen så det blir nog ingen större tid på det. Ska till Mitt Andra Hem där Kokko ska spela skivor, sen kanske vidare. Skulle på punkspelning i Majorna, men satte igång att skriva istället. Punken får vänta tills Berlin på onsdag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget