tisdag 8 mars 2011

Uttråkad

Igår efter en konstig tvätt-morgon åkte E & jag in mot stan. Han skulle träffa bandet och spela musik, jag skulle inte göra någonting. Eller ja, plugga som jag borde göra hela tiden, men orkar liksom inte. Jag åkte hem till mamma. Ingen va hemma. Jag läste lite, sen kom Claudine dit. Mamma kom hem med croissanter och vi fikade ett tag. Sen mötte Clau & jag upp Cecilia som jag inte träffat på jätte länge, och vi gick till Kino. För första gången fick jag & mitt sällskap sitta ner! Har nog aldrig hänt innan. Vi drack ett glas där med Christoffer sen gick vi allihopa till Publik. Inte en kotte där heller! Kändes som att vi var dom ända som missat något stort event nånstans. Vi gick vidare till Pingisklubben där det va folk, men inte en person över 18. Hängde där, sen åkte jag hem.
Väl hemma låg E och halvsov. Ingen av oss sov bra och jag vaknade av att jag blödde näsblod vid 8 i morse. Jag åkte in samtidigt som E skulle till jobbet, och drog vidare till Valhalla. Simmade 30 längder, 1,5 km och tog sen en promenad till Stadsbiblioteket och sedan till Con Amor för lunch & kaffe med Elvira, Iggy, Anna & hennes lilla knodd på bara 2 månader. Jag och mammorna liksom!
Sen bokade jag in mig på tre grejer på Cybtekk på mindre än en vecka! På torsdag ska Elvira och jag få våra ögonfransar färgade, på lördag ska jag eventuellt toppa håret, och på tisdag ska jag vara lite modell och få lite löshår i håret. Kul!

Nu har jag precis gjort klart mina uppgifter i Våldskursen som skulle vart inne i helgen. Men eftersom jag "kom in" på kursen i fredags var det omöjligt att vara i tid. Nu är jag nog synkad med kursen, på ett ungefär.

Jag har tråkigt. Vill inte vara ensam. Vill absolut inte plugga. Vill ha vin, sällskap & KÄRLEK for gods sake.

*uttråkad tjej*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget