onsdag 16 mars 2011

Dagar som passerat

Fastnat i något slags... annat spår. Sitter framför datorn så mycket när jag pluggar att jag inte skriver på bloggen lika mycket. Tröttnar liksom på datorn lite. ANYWAY!

I lördags kväll tog vi detta spexiga kortet, för att E ville visa upp mina fantastiska erotik-dödare!

E & jag drack lite vin hemma och lyssnade på musik, drog sedan in till stan och drack öl med Kokko, Mats, Sessili, Björn & lite annat folk på Lassasino. Efter det hamnade vi, så sjukt konstigt, på f.d Röda Rummet och på någon ny synthklubb. Väldigt oväntat, väldigt roligt och blev väldigt fulla. När vi tappade bort alla, alternativt: dom gick för att E & jag dansade, så sprang vi in i Kajsa & hennes kompis och drog med dom till Sticky Fingers. IGEN, helt oväntat ställe... vi kom in gratis som tur va, och hade faktiskt sjukt kul med ful-dans och öl, och mer öl och mer dans.
Jag sprang in i Miika, Erik & Christian som jag festat med i Berlin. Det var ett kärt återseende.



Söndagen spenderade E & jag i soffan med film och massor av SNL avsnitt. I måndags efter vår amerikanska-pannkaks-frukost tog vi en promenad till Backaplan för att se vad som fanns där. Jag köpte två fina ramar på Emmaus, vi letade arbetsskor till E och åkte hem till mamma för att låna hemtelefon och ringa massa tråkiga samtal. Sen gick vi till MAX och unnade oss middag. Han åkte hem sen, och jag mötte upp Johanna & Kalle på Pustervik för ett par glas vin.
I går åkte jag tidigt till mamma för att göra ärenden i vår lägenhet i Majorna, och sen hämtade vi E & alla hans saker han hade kvar i förra lägenheten. Vi storhandlade sen blev det middag hos mamma. E lagade både förrätt och varmrätt och det var toppen gott som vanligt. Vi drog hem och somnade tidigt.


Efter att (istället för att skriva klart min uppsats) storstädat lägenheten, lyssnat på radio och fixat & donat hemma, gick jag ut i det fantastiska vädret! Invigde mockajackan jag hittat hos mamma, samt solglasögon. Fast inte helt på riktigt, för jag använde dom i Berlin redan i januari. Åkte till Valhalla och satte nytt personligt rekord på 32st 50m längder! Sjukt gött. Hämta en bok på biblioteket som jag nu fick reda på att jag inte behöver. Värt! Sen mötte jag upp Claudine, Annika & Christoffer för kaffe på Bengans.



Nu håller jag på och tvättar, har lämnat in uppsatsen och har skit tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget