måndag 31 januari 2011

Ny vecka


Idag vaknade jag halv nio. Mös kvar i sängen tills jag kom på att jag hade skit mycket att plugga idag. Gjorde veckan ansiktsmask & kaffe och satte igång att läsa. Ny vecka, ny energi tänkte jag.
Tog en pluggpaus och gick hem till Johanna där Elin blev fin i håret. Vi gick och tog en kaffe, sen va det hem igen till en stackars sjuk Kalle & mer plugg. Typ kl21 läser jag på skolans hemsida att jag bara skulle läsa sidorna 0-20. Då hade jag läst till sidan 200. Meeeeen, jag lärde mig nånting.

Nu ser jag på Saving Private Ryan. Gillar inte krigsfilmer, men måste kolla igenom för analys av Spielberg och blabla.
Fick mig en lång skype med E förut. Det va fint. Stackarn satt hemma och vaktade sin & flatmates lägenhet. Kompisens ex har blivit skogstokig och skulle komma och förstöra hela lägenheten. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget