söndag 23 januari 2011

Sjukdagar

Eriks visit här var kortare än kortast. Kändes så antagligen för att jag vad förkyld och super sjuk hela tiden. Men tatuering blev det i alla fall.
I fredags kväll satt vi hemma, åt middag och drack öl,vin (senare vodka) med Jessi. Dom andra velade angående utgång, men vi stannade alla hemma med sjuka mig.
Vi satt uppe HELA natten och lyssnade på musik och pratade massa strunt.









E & jag la oss i sängen kl06, pratade och myste tills kl08 när vi va tvungna att gå upp och ta hans spårvagn ut till busstationen. Efter att jag vinkat av honom gick jag tillbaka och la mig i sängen. Direkt började jag emoa och leta runt efter hans doft och värme i sängen. Fann lite och njöt av det en stund. Konstaterade att jag inte skulle kunna somna, trots den korta timmen 7-8 som vi slumrade till. Jessi kom in till mig efter nån timma och kröp också ner under täcket och snackade och sov ett tag. Himlen var blå och det såg ut som att det skulle bli en jätte fin dag, men framåt eftermiddagen blev det molnigt och jag blev knäpp i huvudet samtidigt. Stannade hemma och försökte sova nästan hela dagen, men det var omöjligt! Läste istället serietidningar som E & jag köpt, tittade på min tatuering, skypeade med nästan alla i familjen både i Gbg & New York. Skön sjuk dag i sängen faktiskt.




1 kommentar:

som tänkte något efter detta inlägget