måndag 17 januari 2011

Unna la sig fest

Herregud vilken helg.

FREDAG

I fredags skrev jag klart min sista tenta i Konstvet!! Sjukt nöjd över detta bestämde jag mig för att helgen skulle bli en unna-sig-fest helg. Självklart hade jag en fantastisk trupp vänner som hjälpte till.
På kvällen åkte Kalle och jag ner till Kreuzberg för att möta upp Elin och några till för att dricka 3,50 euros drinkar. Vi velade runt ett tag, sen satte vi oss på Morgenland. Det samlades fler och fler vänner, och till slut tror jag vi var 20 pers. Efter en god och en äcklig drink gick K & jag hem till Fridas lolkille David. Där mellanfestade vi med dom och hans roomies. Sen en sväng till en klubb exakt där K & jag hade kommit ifrån, Barbarella. Där dansade vi, men det va nästan inget folk alls, så vi drog vidare till Arena. Har inte varit där på jätte länge. Det var sjukt bra och kul. Vi stack hem runt 07 och va i säng 08.
Bara två kort från en bra kväll. Naja, hade väl för skoj.





LÖRDAG

Jag vaknade efter bara 4 timmars sömn och kunde inte somna om. Nuförtiden vaknar jag av mig själv 08:30 varje morgon. Undantag när jag somnar kl08, men som sagt, kl12 gick det inte mer. K & jag va trötta hela dagen. Chillade hemma och åt pizza på kvällen.
Jessi & Frida skulle ha fjortisfest hemma hos sig, så ett par timmar gick åt till att bestämma vad sjutton att ha på sig. Som tur va sa Jessi att det inte skulle bli så mycket folk, så vi kunde strunta i klä-ut-sig delen. Vi drog hem till dom, förfestade ett tag. Nico & Dariuz kom också och vi hade skit kul. K´s & min trötthet försvann i tjejernas pepp inför Berghain, och kl02:30 va både K & jag på att dra dit. 3:30 stod vi i kön, insåg att jag inte gått dit vid den tiden på hur länge som helst.
Vi hade skit kul, och efter 6-7 timmar drog jag hem, dom andra stannade självklart.














SÖNDAG

Spenderades med att chilla i soffan och äta god hemma lagad mat.

MÅNDAG

Idag trodde jag att jag skulle va sjukt utvilad och pepp på dagen! Men vaknade med världens jävla huvudvärk och va tröttare än efter Berghain i söndags. Gick ändå upp kl10, och började med att spana in hemsidan till min nya Filmvetenskaps kurs. Hemsidan va konstig, och studera.nu verkar inte ha fattat att min sena anmälan faktiskt gått igenom. Massa strunt bara.
Hur som så fick en klarblå himmel och skinande sol (OCH 10+grader) mig att gå ut, så vi gick ut på promenad och kaffe. Rätt bra dag trots konstant trötthet.
Nu ska jag försöka sova. Imorgon händer massa skoj och mys. Förhoppningsvis utan huvudvärk.

3 kommentarer:

  1. Tänk vad glad man kan va!

    SvaraRadera
  2. haha kommer inte ihåg när en enda av dessa bilder togs. eller kommer ihåg lolen i u-bahn lite vagt. LOL

    SvaraRadera
  3. minns inte så mycket heller. men bilderna talar för sig själva.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget