tisdag 25 januari 2011

Jessi dag

Igår gick jag och träffa Jessi. Vi skulle printa ut några bilder till hennes utställning på lördag, och några kort som jag skickat till henne som jag vill ha på väggen. Jag fick mina bilder, sjukt mörka tyvärr. Jessi hade gjort dom så fina i datorn, men färgerna blev konstiga under utskrivningen. Jessis bilder gick självklart inte att få ut, dom som var dom viktigaste klart.
Vi gick till Kauf Dich där ingen av oss varit på tusen år. Käkade våfflor. Sen drog vi hem till henne, satt som vanligt i köket och lyssnade på musik och kollade på lol-videos som Frida filmat på oss från i somras. Så störda verkligen.
Sen gick vi till Loophole där det spelades punktechno. Typ. Där hängde vi med Daniel och skumma killar som tydligen skaffar ungar med tjejer lite vart som helst. Euhm. Ja.
Sen åkte vi en skit skum bil med Daniel & dj:n. Åkte världens jävla resa för att köpa lite pizza. Under åkturen har jag tydligen sagt "Vem fan ska man behöva suga av för att få låna den här bilden då?" & "Det har va fan den sämsta limon jag nånsin åkt i". Kan ju lägga till att det va typ en "arbetar/skåp-bil" med hemmagjorda armstöd och sånt. Vet inte vart jag fick allt det där ifrån.
Sen kördes vi i alla fall hem till Daniel där vi mös tills vi deckade.















Vaknade kl09 totalt täppt i näsan och kände att jag nog hade snarkat under dom timmarna jag legat på Daniels skinnsoffa. Pigga & alerta som vanligt, gick Jessi & jag väldigt tidigt och åkte upp till Prenzlauer Berg för att skriva ut Jessis bilder. Det gick kanon. Med varsin frukost macka (som för övrigt va stört god!) sa vi hej då på Kastanienallee och jag kilade hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget