måndag 31 januari 2011

Jessis utställning & söndag

I lördags vaknade jag i en tom lägenhet. Mös runt ett tag, sen gick jag på yoga. Emelie kom hem och lagade kanon god middag, Paella. Fast utan saffran. Vi käkade, sen fixade hon mitt smink & hår på mig innan jag satte mig i en taxi ner till Jessis utställning i Neukölln. Där va det knökat med folk så vi gick till en bar en sväng. Där va kompisar från Sverige & Berlin och vi drack öl & vin i ett par timmar. Väl tillbaka på utställningen drack vi vin tills dom stängde kl00. Då gick ett gäng till fest & Berghain, medan Emelie, Jessi & jag drog på spelning.







Gratulerade Jessi med en tuttkram, bubbel & blommor




Elin kom med gåvor



Jessi, Emelie & jag gick till Fabrik, dansade till 80tals synth & såg Eat Lipstick



Jessi & jag efterfestade hemma hos henne hela natten och framåt eftermiddagen kom sköjjarna som varit på Berghain hem. Blev lite bubbel, musik, mys & kärlek!

2 kommentarer:

  1. snygg kavaj du har josse, gillar även att du börjat sminka dig (!!?) :D //sess

    SvaraRadera
  2. thanks YA! kavvan är från min f.d jobbkosytm jag hade på filippaK. sminket står emelie för!:) jag gillar det som fan, hoppas kunna lära mig att göra det själv.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget