onsdag 26 januari 2011

Goer dag

Vaknade, förkyld som fan självklart. Pluggade lite. Sen mötte jag upp Jessi för att hjälpa henne med hennes utskrifter till lördags utställningen. Jävla vel självklart, folk som inte kan sitt jobb. SUCK!
Efter lite häng på spårvagnar fram & tillbaka så åkte jag upp till Schönhauser allee och tog ringbahn till Messe/Nord, mötte upp Elin och gick till en matmässa/utställning. Jag trodde att man skulle pröjjsa 8euro och få gratis mat & alkohol. Vilken inte var sant. Men vi gjorde det sant. Eller, nja, vi betalade och tog för oss helt enkelt. Vi började med varsin 8,5% Delirium öl och blev lite halvfulla och fortsatte. Provade ostar, drack vodka i Rysslands avdelningen, mangoshots i Asia-avdelningen, och fortsatte med bers nån annanstans. Drack överallt verkligen. Sjukt skoj hade vi i alla fall! Kalle kom och mötte upp oss nånstans mellan Ryssland & husdjur där Elin klappade hundar och jag kelade med ormar. Kalle klappade på fina hästar som jag både ville ha men samtidigt va rädd för. Veligt. Helt underbart att va nära djur som är inburade.
På vägen hem gav jag Kalle underlägg & ölglas som Elin & jag snott med oss. FINT SKA DE VAAA!
Vi blev fulla, hade skoj, köpte mer alkohol& indiskt och drog hem till oss. FIN DAG!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget