torsdag 13 januari 2011

Film

Asså, bra filmer.
Riktigt jävla bra filmer.
Jag kan bli så exalterad att jag kissar ner mig lite när jag ser en ruskigt bra film.

Eller så är det hot yoga-passet som får mig att känna så mycket.
Det är det säkert.
MEN, med ett glas vitt framför mig, ny duschad och iklädd goa myskläder, en sallad och American Beauty, bara vars musik i början och första scen är fantastisk, så känns det som riktiga känslor.
Let´s go, Kevin Spacey.

(ps, skriver min sista tenta i Konstvet A. Har bestämt mig för att få VG. OCH på måndag börjar min nya kurs; Filmvetenskap A. Ah, livet!)

4 kommentarer:

  1. åh det är så va?
    såg trailern på imdb och blev helt såld.
    men den är biovärd va?

    SvaraRadera
  2. Ja biovärd, jag borde ha väntat men kunde inte hålla mig.

    SvaraRadera
  3. Nej, va nära på att hämta hem den häromdagen. Men ok, då vet jag vad jag ska se nästa biobesök.
    Läskig?

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget