tisdag 18 januari 2011

du

får ont i hjärtat jag kan inte leva utan dig vill bara ha dig naken i min säng det pirrar i magen när jag tänker på oss skratta ihop vakna tillsammans ha familj aldrig vara isär får mig att känna mig hel och trygg min hand mot din kind din svettiga kropp mot min rena lakan blir smutsiga fläckar ligga kvar i sängen hela dagen åh den här låten fick mig att tänka på dig den här låten ska vi dansa till när vi gifter oss vad skulle du göra om jag dör nej säg inte så det gör för ont jag har gjort scones till frukost bejbi sockertopp älsk kärlek är dom finaste orden som finns för det är det du kallar mig dra ut täcken till soffan och äta popcorn dålig film bra film sånt som bara du och jag gillar spela tp i köket och röka cigg och dricka rött vin i morgonrockar

sånt där som är vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget