fredag 28 januari 2011

YELLE&GO CHIC

Igår efter hot yoga med Frida gick jag hem för att möta upp Emelie. Vi drack lite vin, sen pimpade hon mig med smink och mer smink och mer smink. (brukar ha mascara, endast)
Vi stack nån gång efter tolv och missade vagnar, förlorade pengar i fotoautomat, missade u-bahn, åt pizza istället och lite annat strul innan vi äntligen kom fram till Ritter Butzke där vi hade fått gästlisteplatser. När vi kom in spelade Yelle, vilket vi inte hade en aning om, så blev sjukt överaskade. Insåg snabbt att vi gillade dom mer för 2 år sen. Nu lät allt bara.... fånigt.
Vi drack Club Mate/vodka & hängde tills Go Chic kom på. Ett tjej-punkband från Taiwan som rockade häcken av varenda jävel där inne. Det va fan det bästa jag sett alltså. Sångerskan studsade runt på scenen och påminde om en blandning mellan Gwen Stefani på den underbara No Doubt tiden & Peaches. Peaches va där och supportrade och vi gjorde vårt bästa med att hoppa & dansa med. OCH Emelie köpte en t-shirt och jag en CD som vi fick signerat i slutet.





Kolla, jag har SMINK! Helt sjukt faktiskt. Emelie sminkade mig, väldigt nöjd


Jag älskar Ritter Butzke för dom älskar discokulor lika mycket som jag <3


Vettigt ställe att ha ett handfat


Tuffaste tjejen på scen ever. Hon hoppade runt som en liten ecstacytablett över hela scenen och blev suddig på i stort sett alla kort.


Vi fick t-shirt & cd signerat



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget