fredag 21 januari 2011

Tatuering




Shit, E & jag har precis tatuerat oss. Så sjukt spontant och härligt. Gjorde inte ont alls.
Förutom det så har E varit här i ett par dagar, hur fint som helst. Men sjukt tråkigt att jag har varit sjuk VARJE dag. Så, ingen fest alls. Men, samtidigt så är väl det viktigaste att jag får lite love & att vi myser. Och det har vi gjort. Fint fint fint.
Så. SHIT! Nu är jag en sån där som är tatuerad, så stört.

Kan alltså rekommendera White Trash för tatueringar. Dom har drop in 12-20, men som nu när vi gick va det kö inför resten av kvällen. Så dom har öppet så länge det kommer folk. På eftermiddagen är det inget som helst problem att få tag på tid. Killarna va hur trevliga som helst och super duktiga.

3 kommentarer:

  1. Kör hårt! Asfin,jag ska också unna mig när jag är tillbaka. Nåt med house.

    Puss

    SvaraRadera
  2. Gört! Nu vill jag bara ha fler. fan!:/
    När är du tillbaka? Nu är jag emo över att Erik har åkt. Kan vi ha morgonpromenader som börjar på måndag? Please please please

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget