onsdag 2 februari 2011

Rosa

Igår efter lite plugg om kontextualisering & filmanalys mötte jag upp Jessi på stan. Hon köpte en ny kamera med tillbehör för massor av pengar. Jag däremot köpte en rosa platttång för 6euro. Den lär ju antingen bränna av allt mitt hår eller pajja om två dagar. Hur som så är den söt och rolig.

Jag gick på power vinyasa yoga, där jag stod på huvudet och fick beröm från läraren. Fint som snus. Har fått för mig att hon kan vara lesbisk och att hon kanske har lagt in en liten mini stöt, men jag vet inte. Sjukt jobbigt pass va det, men väldigt skönt. Gick hem och duschade, sen hämtade jag Johanna & Tobias och gick till White Trash där vi mötte upp Elin & Andreas för middag.




3 kommentarer:

  1. Hoppas på lesbisk! Och ja, den kommer bränna av håret ditt. Unna daj och ge den till Kalle istället :)

    SvaraRadera
  2. :/ Ajaj. Men jag tänkte att eftersom jag bara kommer använda den jätte snabbt och typ var 3:e-4:e dag när jag tvättat håret, så kanske det inte gör ngt? Och jag har ju värmeskydd i håret......

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget