torsdag 17 februari 2011

X


Inser att jag hade magtröja på mig igår?




Igår blev jag hemma hela dagen. Jag lyssnade på musik och spelade piano hela eftermiddagen tills Kalle kom hem. Vi pratade skit om alla i hans klass, sen åkte vi ner till Kreuzberg för att gå på bio med Elin & Andreas. Vi såg efterlängtade Black Swan. Den var bättre än jag väntat mig på flera sätt, men nu så där dagen efter, när jag smällt den lite tycker jag väl sisådär. Jag älskar Svansjön, och den har alltid varit min favorit ballett för att den är så mörk. Musiken tycker jag är något av det vackraste som någonsin skrivits. Tjajkovskij alltså, vilket geni. Jag började nästan gråta vid några tillfällen, men bara på grund av musiken.

Nu sitter jag och har haft frukost med Johanna på Gorki sen 09. Läst lite skola, fått kommentarer på mitt inlägg i veckans diskussion och ska försöka läsa klart lite grejer innan Sessili kommer nu i eftermiddag.
Fortfarande förkyld som ett as, så får ta det lugnt denna helgen. Och det vet vi väl alla är någonting jag inte är så förtjust i.

3 kommentarer:

  1. sträcker ut dig som ett katt! fining! puss

    SvaraRadera
  2. snygg tjej, het mage. du borde ha magtröja jämt.

    SvaraRadera
  3. TACK. im bringing the 90s back så att säga.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget