tisdag 8 februari 2011

GBG

Jag har varit i Sverige i några dagar. Åkte i lördags för att min lillebror fyllde 18. Hur mysigt som helst! Spendera tid med familjen och mös med E mest. Det va finfint. Och jag längtar tills om 3 veckor då jag åker till Gbg för att stanna i 2½ månader. Ska bo med E igen i en liten fin lägenhet på Kvilletorget. Det tar emot en aning att åka och bo på Hisingen, men med tanke på att det är vid Hjalmarbrantning så känns det helt ok. Viktigaste är att jag kommer få vakna upp bredvid honom varje morgon, och då kan jag faktiskt bo vart sjutton som helst.


Så i lördags hade mamma fixat fin middag och mys i källaren innan med bubbel. På kvällen gick vi ut, åt olika håll. E & jag mötte upp Claudine och gick med henne till Henriksberg där vi sprang in i Elliot och drack öl med honom innan det va dags att gå hem.
Söndagen spenderades mest med att gå på långpromenad och mysa mer med familjen. Måndag & tisdag träffade jag kompisar och gick på stan. Hann äta lunch med Joakim idag, och fika med Elvira & Iggy.










Nu sitter jag med Kalle i köket. Dricker lite rött och är helt slut i huvudet. Saknar redan E. Sån jävla fjant jag är alltså. Får skärpa till mig lite.
Imorgon ska jag färga håret hos Johanna, ska bli skönt att bli fin igen! Sen är det tre intensiva veckor som kommer framöver. FULLT UPP!
Nu blir det nog att träffa Elin en sväng... PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget