onsdag 9 februari 2011

Hemma igen

Trots lite emo-depp och annan skit så har dagen varit bra. Vaknade av mig själv, då min mobil pajat, kl 8:45. Gick och träffade Johanna & Tobias på Manolo kl10, köpte frukost och tog oss till Schöneberg där vi mötte upp Elin. Vi köpte krimskrams & pyssel på den stora utklädnings-butiken som har ALLT samt på 1euro shoppen. Sen stack vi hem till Johanna för att färga mitt & Kalle hår. Vi drack vin & öl för att bli av med vardagsemodeppskit och Elin & jag blev lite fulla!
Stack hem till oss och lagade middag och hängde tills kl20 då Kalle & jag stack ner till Kim Bar för att träffa Jessi, Frida, David, Dariuz & Nico som lolade runt och där såg vi en dokumentär om Efterklang från Danmark. Sjukt fin, men lite långtråkig. Vi fortatte lola runt där inne och va typ dom en Obsklass vilket fick alla att hata oss. Men det va sköj! Vi köpte vin och drack utanför en bar med någon konstig gubbe.
Nu är vi hemma, ska sova steac. Fullspäckad dag imorgon med massa kul!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget