torsdag 3 februari 2011

God morgon!

Hurtig morgon so far. Gick upp 8:15 och satte på mig kläder för morgon promenad en kvart senare. Märker att jag går ju så förbannat fort när jag går ensam, att den rundan jag tänkt gå på 40 min bara skulle ta mig 20. Gick lite längre för att få minst en halvtimma. Duggigt & grått väder ute gjorde emo-deppen sig sjukt påmind och det breddade jag på med att lyssna på gnälliga Morrissey.
Duscha, tvätta håret, gjorde kaffe & använde min platttång. Än så länge är håret kvar på huvudet!
Ljuset slog så hårt mot mitt hår, att jag ser vithårig ut. Tänker att det är rätt så snyggt... undrar om jag kan få det att blir så vitt?

Nu ska jag jobba klart på min skoluppgift. Att kontextualisera en recension. Inte så skoj. Men sen blir det hot yoga & Kleine Reise ikväll. Wieho!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget