lördag 19 februari 2011

Sessi på besök

I torsdags kom Sessili hit. Vi gick till en Vietnamesisk (ja jag vet, 2:a gången på en veckaaaa) restaurang och käkade jätte gott sen till White Trash för ett par drinkar med Jessi & hennes sällskap från GBG. Tidig kväll vilket var ganska skönt.


Igår gick vi upp kl09 och tog oss ner till sköjjarna Frida & Jessi i Neukölln för att göra oss redo och fixade inför ett litet photoshoot som vi planerat. Sessili fixade smink & hår och Jessi fotade. Frida & jag fick åka med ringbahn runt halva stan med svarta fjäderögonbryn och massor med löshårsflätor på huvudet. Kände mig snygg, men såg nog mest ut som en transa enligt Berlins invånare. Hur som, så blev bilderna nog skit bra! Det kändes så. Lägger upp bilder när Jessi lagt in dom och sånt... kul att stå framför kameran igen faktiskt! Känns sig lite fin och fixad. Tog ett kort med Jessis dator innan vi gick i alla fall!


Men kallt som satan var det och när vi kom hem satt jag i badet i en halvtimma för att tina upp. Efter en powrnap kände jag mig sjukare än vad jag va innan såklart, så det blev en skit mysig middag hemma med Elin, Andreas & My här. Massa mat, rött vin och öl fram till kl03. Ingen utgång kände jag. Måste bli frisk nångång!

Idag vaknade jag kl09, inte bakis men trött som sjutton. Gjorde mig klar för frukost med Johanna. Gott kaffe och massor med ost! Sessili & My kom också så gick vi på stan en stund. Jag hittade en helt fantastisk klänning på 2nd hand. Ska köpa den på tisdag när dom har 20% off på Happy Hour, hoppas den är kvar.

Nu ska jag läsa lite, sen blir det antagligen punkkonsert ikväll på Köpi med sköjjarn nummer 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget