tisdag 22 februari 2011

LSD Minigolf










Igår gick Sessili, Stina & jag till Guggenheim och såg på en utställning som påminde om mina collage jag gjorde på dagis. Vi gick till Dussmann och sen till Weekday där jag shoppade loss för typ 100euro. Hittade två klänningar jag velat ha jätte länge som innan skulle kostat 60euro ihop, och nu fick jag dom båda för 12! Success. Sen gick vi till Paul´s boutique där jag hittade en helt fantastisk Escada kavaj i ljus lax-rosa som jag fick rabatt på, och lyckades komma undan för ynka 40euro. Den åt jag frukost i i morse, man måste ju använda grejerna liksom!

På eftermiddagen kom Kalle hem från en minivisit i Göteborg. Vi gick till Mädchen Italiener och åt med Jessi, några pojkar från Göteborg, Stina, Sessili, Kalle & jag. Efter det åkte vi till Görlitzer och spelade minigolf i en rejäl LSD-trippad lokal. Det va sjukt kul, vi drack vin och i slutet kom jag på den briljanta idén att spela urban-minigolfing, vilket innebar att Paulina & jag la oss som hinder... det va inte så många som hakade på det, men vi hade kul! Sen blev det öl, och vinnaren Kalle unnade sig en Long Island Iced Tea. Sen blev det hem, tjöta lite med Emelie om livet och sen sovdags.

Nu har vi precis ätit frukost allihopa tillsammans, för ovanlighetens skull va ALLA uppe samtidigt! Helt sjukt mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget