onsdag 16 februari 2011

Sjuk igen


Igår var Jessis riktiga födelsedag. Vi åt middag på Si An, efter det gick jag hem och dom andra tog ett par öl till på Club Der Republik.

Jag har blivit sjuk, igen! Ida kände sig också hängig och har nog dratt på sig en goer körtelfeber i helgen.
Ida, Emma & jag åt lite tidigt middag på White Trash innan jag lämnade av dom vid vagnen till flygplatsen. Det va mysigt att ha dom här, och kändes lite tomt när jag gick och la mig.

I morse skulle Johanna & jag äta mysig, tidig frukost runt kl8:30. Jag vaknade flera gånger under natten och smsade henne 3 ggr, me inget har kommit fram tydligen. Sov kvar lite i hopp om att må bättre, då Sessili kommer imorgon och jag vill vara pigg och alert. Får bli frukost imorgon istället...

Nu ska jag plugga lite, se på SNL och försöka bli frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget