lördag 26 februari 2011

Flytt

Min mamma kom hit i fredagskväll. Vi gjorde inget mer än åt middag & drack vin.
I morse gick vi upp vid 09 och packade in alla mina och Kalles saker i bilen och körde allt ner till Neukölln. Efter det tog vi en lång promenad och hamnade på Barcomis eller vad det heter. Knökat med "snyggt" folk och vi fick vänta på bord en stund. Men det va det värt, cch vi drack gott vin till lunchen och unnade oss bakverk efter. MUMMA! Solen sken och det va varmt för första gången på ett par veckor.

När vi kom hem fixade jag mitt rum och städade klart allting, så nu ska vi strax ut på middag på White Trash. Sen kanske jag åker till Arena för att säga hej till folk. Imorgon blir det nog fotoutställning & marknad.

Känns helt sjukt att åka till Göteborg... Men skönt att jag kommer ner igen om4 veckor. Men att få bo med Erik kommer göra allt så värt det. Saknar honom så fruktansvärt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget