söndag 1 november 2009

SKIIIIT

Fan. Min kamera och min ring jag fick av min chef blev stulna igår på White Trash. E åkte precis dit och ska jobba, bad honom kolla för säkerhets skull om kameran ligger på golvet nånstans bland alla löv som var en del av inredningen... HOPPAS! Annars är det väl bara att maila till mamma och gnälla om att få en lite för tidig födelsedags present, och låta mig köpa den själv. FAAN. Som tur är har jag alla korten som var på minneskortet i datorn, förrutom dom vi tog igår då. Men det var så många som tog kort igår, så jag kan säkert sno några från någon så ni får se hur fina alla var.
Whtie Trash hade sin årliga Halloween fest, och eftersom det är ett amerikanskt ställe så var det utklädning för hela slanten. Dom hade sminköser som fixade till folk som inte hade någon ut klädnad. Det var verkligen en grymt bra kväll. E bjöd mig på två kannor vodka/lemonade som är min favorit. Sen kom han med Long islans iced tea, jäeger, öl och massa annat. Han ville tydligen få med mig hem inatt. Och det gick ju rätt bra. Fick mig till och med hem istället för Berghain. Vi tog taxi dit runt kl5 tror jag. Men när vi kom dit rann all pepp ur mig och jag ville bara hem. Så det blev ny taxi och hem.
Jag gick i klackar hela kvällen igår! Har inte haft klackar en enda gång i Berlin än. Det är ju liksom aldrig någon annan som har det. Men igår var det liten svartklänning och svarta lackskor. Och maskerad mask från Venedig. Skit äcklig, lite The Knife känsla på den... Opraktisk när man skulle äta och röka och sånt, men till mina drickor fick jag sugrör.
Hoppas på en sån där kväll igen nästa helg.


Igår sa mitt pucko till chef att han tar en dag från mig under november månad. Hm, osammanhängande mening. Jag menar; jag ska jobba 3 dagar i veckan istället för 4 under november månad. Men jag känner ju henne, och vet ju att det kommer sluta med att hon ringer mig den dagen, tisdagar kommer hon ta, och frågar om jag kan komma in. Hon hatar ju typ att stå i butiken. Pucko.

Nu kommer Jessi och Frida. Vi ska ta en kvällsprommis och kvälls fikis i F-hain. Sätta oss på ryssen kanske och mysa och prata och slappa.

Håll tummarna för att E kommer hem sen och säger att han hittat min kamera!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget