fredag 20 november 2009

Bakis och Ikea

Igår efter jobb 1, gick jag till jobb 2. Stina följde med och köpte med sig lite vin som vi drack på fiket medans jag stängde. Thomas kom också, och vi drack flera öl. Sen hade vi bestämt att vi skulle ta en drink på White Trash. Emelie hade sagt att hon slutade runt kl23-00 och att en kille som jobbar som servitör skulle fira sin födelsedag också. Vi kom dit, åt lite plock grejs från bordet, och fick direkt en gratis kanna vodka lemonade som jag precis tänkt beställa in. Sådärfortsatte kvällen, i flera flera timmar. Allt gratis. Drink biljetter, cigg, allt. Vid kl4 ville födelsedags barnet gå till en bög klubb tvärs över gatan, så vi gick alla dit. Stannade någon timma, men åkte sen hem med E i taxi. Jag var helt kalas packad och mådde skit när jag försökte somna. Jag hade druckit vin, öl, jäegershots, vodka lemonade, mer öl, mer vin och många fler jäeger shots. Fy faan.

Idag sov jag länge, kollade på film och lyckades till slut ta mig ut ur lägenheten och åkte till Ikea med Jessi. Vi var där i 3 timmar och fixade massa grejer till hennes nya lägenhet. Vi provade sängar, kollade hyllor, men framför allt så köpte vi mat.Jag köpte glögg, pepparkakor, sill, lax, knäckebröd, chips,ballerina kex och Kalles kaviar. Jag är SÅ nöjd. Kokade ett par potatisar och smakade precis på sillen och laxen. Väldigt gott, och jag är stört nöjd.
Nu ska jag krypa ner i sängen med datorn och sätta på en film som jag ska somna in till. Måste få min skönhets sömn, samt samla krafter inför imorgon. Då är det lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget