tisdag 3 november 2009

Uttråkad

Jag hatar att jag är ledig från jobbet och inte har någonting alls att göra!
Igår var jag ute och sprang i Treptow Park, första gången sen i juni(!!!). Det gick skit bra och när jag kom hem körde jag en av Paolo´s kvartar, haha. Idag har jag sån träningsvärk va. GUD. Varför måste man bli straffad dagen efter, för att man har tränat? Inte sjysst! Borde ju vara tvärtom. Så jag kan inte träna idag igen. Har energin i kroppen, eftersom att jag har bestämt mig för att börja igen. Då har jag energi typ varje dag för att träna. Men om jag sätter igång och kör varje dag så kommer jag ju bli sjuk.
Igår kväll kom Sessilli, Anna, Daniel och Thomas hit. Alla hade med sig någonting att käka, och jag gjorde kladdkaka och sallad som vi käkade. Dracks en hel del vin som vanligt och jag tror att dom gick runt kl2. Jag var dödstrött och ville verkligen sova, men kunde inte gå och lägga mig. Kände mig som ett barn och var rädd för mörkret när jag släckte lampan. Slumrade lite halvfull medans jag lät "Kysst av Spriten" på svtplay rulla på.

Jag hatar att min fuckingjävla kamera blev stulen. Jävla skit. Vad jag tänker på är också alla bilderna jag hade på minneskortet. Typ 800. Hoppas det inte är några bilder där som känns privata... Jag tror inte det. Har ju tagit en del knepiga halvnakna/nakna kort med den, men har nog raderat alla. Får köpa ny.

Jag vill göra någonting idag. Något vettigt.
Jag tror jag börjar med att väcka E. Sjysst liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget