tisdag 3 november 2009

I natt

Jag och min lillebror är i Amerika. Vi har precis haft en diskussion om silikon inlägg, och har lyssnat på en tjej som lagt in, och sagt att det är bra mot cancer, med tanke på att silikon inläggen stoppar cancer från att sprida sig vidare i kroppen.
Vi går mot en brygga där det står en folkmassa. Vi ser att alla tittar upp i luften på någonting, många har kikare. Vi vänder oss om och ser att alla tittar på en tornado/orkan som sveper runt på ett fält en bra bit bort. När den försvinner in i en skog börjar alla applådera, som efter en uppvisning.
Orkanen närmar sig folkmassan som fortsätter att applådera. När den kommer närmare ser jag att det är fåglar, små, svart fåglar som är själva orkanen. Dom flyger rakt emot folkmassan och omsvärmar oss. Alla fortsätter applådera.
Plötsligt tätnar fåglarna ihop sig och bilder åter en orkan, men med oss människor i mitten. Dom attackerar alla, dyker mot ögon och öron. Det sista jag känner är hur två fåglar flyger mot mina öron, borrar sig in mot mina trumhinnor och det sista jag tänker är att dom kommer spränga dom. Två fåglar attackerar mina ögon.
Sen vaknar jag med ömma öron och är genomsvettig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget