fredag 6 november 2009

Höst och jag.



Så här märker jag på mig själv att hösten har kommit:

- blir beroende av handcreme, och drar på ett extra lager eight hour creme runt hela munnen, inte bara läpparna

- byter ut vitt vin mot rött

- lyssnar mindre på electro och minimal, istället gammal rock, eller bara mer rock

- händer allt oftare under den här årstiden att jag ser mer fram emot en konstutställningskväll med mingel, vin och mat, än en klubbnatt som blir morgon och dag (undermedveten rehab tror jag...)

- byter tygpåse mot miumiu väska, och vattenflaska mot paraply (men det är inte eget val!)

- vill läsa bra böcker, hela tiden

kortet på mig är det Jessi Svahn som har tagit, i tisdags på apartment

1 kommentar:

  1. haha, ball att du känner sara :) det gör egentligen inte jag. eller, vi hejar nog om vi ses men egentligen är hon vän till en gammal gymnasievän.
    världen är så liten ibland. tänk.
    fotot är från en lerums-fest iallafall. jag minns att den var rolig.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget