söndag 29 november 2009

Lagom söndagsplan

GAH. Jag är trött. Och sliten. Jätte.
E och jag har precis varit och ätit brunch på ryssen. Inte alls lika gott idag som vanligtvis. Nej, usch. Mår lite illa.
Igår var sån jävla pepp kväll att det gjorde ont runt hjärtat för att jag var så exalterad. Kvällen blev väl typ...sådär egentligen. Vi hamnade efter mycket om och men på VILLA och var där länge. Thomas, Jessi, Frida, Lisa, Jakob, E och jag. Blev en rätt bra kväll i alla fall. Toaletterna på stället var ju fan det äckligaste ever. Tjejtoan va värre än killarnas. Ett rör hade gått sönder inne på en av dom, så när man spolade så sprutade allt vatten bara rakt ut, det var ju inget skitigt vatten men det blev en mindre översvämning där inne. Lite grooozzzzzze. Bilder kommer snart, så fort JässiPässi kan fixa sina bilder, så ska jag låna några och lägga upp. Misstänker även att hon har asgoa bilder från förra helgen på Tape...

Nu ska jag ta mig ett bad, göra en ansiktsmask, och sen ska vi återigen ta oss till Sony Center, men den här gången med Sessilli och se New Moon. E kommer nog sitta och sucka, och Sessilli och jag kommer sitta och gråta som två tonårstjejer över att vi inte kan få hunkarna i filmen. Eventuellt. Hoppas jag.
Bra söndagsplan helt enkelt. Vad har ni gjort idag?

2 kommentarer:

  1. hahah LÄTT! vampire-good-lookers överallt! *suck me!* (jag vet dock inte hur mkt jag vill se bilder fr tape *hejhej sessili e full och tycker hon e snyggast i världen*)

    SvaraRadera
  2. tror att bilderna på mig kommer vara typ likadana. "gud vad rolig och cool jag äääääär" typ.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget