onsdag 4 november 2009

update

Var på fiket idag på lite personalhäng. Chefen där ska vara bortrest i en månad och villa fixa schema, och kolla så att alla har koll på läget osv. Det dracks lite öl, åts lite mat, snackades och skrattades. Önska att det kunde vara samma känsla på mitt "riktiga" jobb. *emosuck*

Efter hänget där gicks det till apartement (kom in den här gången, YEIY) med Jessi, Frida och Andreas. Tobi var där, snacka lite skit med honom och retade honom för hur han var i lördags när jag träffade honom kl11:15 och han var full och hög som ett hus. Jag orkade inte stå i kö till maten, så sket i det och tog mig ett glas vin istället. Hade gärna hakat på hem till kollektivet och druckit mer, men vet om att jag kommer bli packad som en gris och komma i säng på tok för sent, så nu ligger jag redan här och väntar på tröttheten.
Ska bara jobba två dagar nu, sen är jag ledig på fredag och det är E med. Vilket känns kanon. Då ska jag tvinga med honom till Jessi så ska vi fota inför hennes fotoprojekt med skolan. Bilder kommer senare.. snott från henne självklart, eftersom att min kamera är hemma hos någon okänd person som antingen gottar sig och har kul med mina bilder, eller bara har raderat alla. Jag hoppas självklart på alternativ nr2. Har inte tänkt på det innan, men personen skulle ju kunna vara en jävla idiot (som att det inte räcker med att man faktiskt SNOR någons kamera, alternativt inte lämnar in den i baren) som kommer lägga upp bilder på mig i helt fel sammanhang och utnyttja dom...:S Hoppas personen i fråga bara slängde minneskortet...

Ska lalla runt lite på intööörnetett, sen sova... Pussellipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget