lördag 28 november 2009

Hepp!

Jag har typ inom loppet av en vecka lyckats bli kompis med min chef...? Väldigt underligt. Känns ju rätt gött, och avslappnat. Men jag är inte helt dum, jag vet ju att det kan ändras rätt fort. Men just nu är allt toppen!
Vi ska ut till samma klubbar inatt så jag antar att vi kommer ses och va lite tjenis.

Ska strax till jobbet. Känns OK, men rätt osugen. Jag hoppas på en DUNDER lördag, som kan börja så där kanon bra med att jag säljer för massor av pengar och att jag kan få lämna mitt jobb och känns att jag gjort ett bra.

Efter att Hedberg åkt hem, kom tre gamla klasskompisar från högstadiet (!!!) hit. Helt sjukt spännande. Det var väldigt kul, vi hade stört mycket att prata om, och jag tyckte att det var skit sköj.
I torsdag möttes vi upp på en restaurang, där jag och min chef (ännu mer !!!) satt och åt en spontan middag. Andrea, chefen, hade kommit in i butiken och satt där bredvid mig i typ 30 min, sen ba; nej, ska vi gå o ta en öl? Ja ba; jajjmänn! Fick stänga en timma tidigare, och så satt vi där.
Tjejerna kom dit, käkade, sen gick vi en prommis ner till Oranienburger str där vi såg deras vän Hampus spela konsert med sitt frijazz band. Jag insåg rätt fort att frijazz kan vara helt galet bra, men mest jävligt wierd och egocentriskt. Dom partierna som dom höll sig noter var mest uppskattade. Hos oss i alla fall. Dom var sjukt tajta och det var jättebra musik.
Vid kl01 gick vi en till prommis, tillbaka typ, till Brunnen str och såg Andreas och Johanna vända skivor på Bergstübl, skit mysigt. Några svenne kompisar var där och det blev mest tjöt. Det gillar vi.
Igår var jag uppe i rätt bra tid, käkade på ryssen med tjejerna, och visade dom East Side Gallery, Brandenburger Tor och Judiska Minnesmonumentet. Kvällen spenderade jag hemma hos en as full Jessi, i deras nya lägenhet i Neukölln. Så jävla fin! Blir lite avis... Men jag ska hänga där. Och skaffa mig en tandborste där också, kom jag fram till.
Nu ska jag springa till jobbet. Önska mig massor av köpglada kunder!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget