onsdag 7 oktober 2009

x

Vill börja detta inlägg med att säga hur jävla go Jessi är. Vi har fan precis samma humor, och jag älskart!

Idag har jag jobbet, som vanligt, och, som vanligt, vad det skit lite att göra. Får p-a-n-i-i-i-i-i-k på att det är så lite kunder, eller i alla fall shopping sugna kunder. Jag tänker att det måste ju vara mitt fel att det inte säljs nånting, men sen har jag ju helt plötsligt dagar där jag rekord säljer, så jag fattar inte... Det är väl iofs lördagar, och folk är väl allmänt på bättre humör och mer shoppingsugna då... Men vad är det för fel på tisdagar, onsdagar och torsdagar??! Kom och handla då istället, få bättre service eftersom att det är färre kunder, slipp vänta i kö för ett provrum, slipp vänta på att få hjälp med storlekar osv osv. Folk är dumma.

Annars är det mesta som går runt i mitt huvud; "kommer E åka hem? Vart ska jag bo då? Ska jag stanna här ensam? Ska jag flytta in hos någon kompis? Hur ofta ska jag behöva åka till Gbg för att hålla ihop vårat (isåfall) distansförhållande? Kommer vi palla det, och hur länge ska vi göra det? Vart ska han bo? Hur ska jag ha råd med hyran?" -typ så. Nej, hold your horses, det är ingenting bestämt, men det är på tal... Och det känns skit jobbigt.
Tur då att man har vänner. Puss på er.

(Kommer antagligen ett lite mer happy och längre inlägg när jag inte är trött av tristess på jobbet...Alltså, imorgon kväll. Eller nej,då ska jag säkert ut... men på fredag!:*)

1 kommentar:

  1. men kan du bli goare min fina josefin ÄLLÄR?!?!?!
    tror vi kan tjöta hål i huvudet på varandra en vacker dag. =)

    puss

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget