lördag 10 oktober 2009

Morgen

Börjar dagen med att extremt motvilligt gå upp ur sängen, in i duschen där jag nästan höll på att somna, fixade lunchlåda (BRAA jobbat Josse!) och nu sitter jag här och har käkat lite frulle och spenderat några tusen på flygbiljetter hit o dit.
1. Berlin-Göteborg 20:e dec-28:e dec, yes det blir en jul hemma hos mamma.
1. Berlin-Venedig 25:e okt-30:e okt, no det blev ingen solsemester på någon jädra Kanarieö, utan en vecka i Venedig, med massa god mat, kaffe i solen, shopping, mys på hotell osv. Jag kommer komma dit en dag innan min familj, men det känns bara spännande! Ta mig från flygplatsen in till stan, leta upp hotellet, vandra runt ensam och kolla in lite grejer, middag på någon mysig restaurang... Ah! Känns underbart! Och att få träffa mina vrålgoa småsyskon självklart. Gött är det!

Lalala. Måste gå till jobbet. Jobba hela långa dagen. Hoppas att jag säljer massor idag, så att min chef inte ger mig sparken! Velig tjej alltså. Oh, efter bara 8 timmar är jag ledig, i två dagar! Wieho! E är också ledig. Han har inte varit ledig en helg sen han började jobba på White Trash, alltså från juli. Så det ska bli spännande! Lovar att kvällen kommer sluta med chips+film i sängen och att vi båda sover kl23. Men hoppas på klubb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget